Sipariş İadesi İşlemleri


Kalite ve hijyenin büyük önem taşıdığı Ahsen Butik' de ürünleriniz titizlikle paketleniyor. Ancak taşımadan kaynaklanabilecek sorunları engellemek amacıyla, paketinizi kargo şirketinden teslim almadan önce sipariş verdiğiniz ürünleri kontrol etmenizi rica ediyoruz. Ambalajı açılmış, yırtılmış, kırık veya hasarlı olduğunu fark ettiğiniz ürünleri teslim almadan kargo şirketine tutanak tutturup iade etmeniz gerekmektedir. Kargo şirketi ücretsiz olarak ürünleri teslim alıp tarafımıza teslim edecek, siz ayrıca bir ücret ödemeyeceksiniz.


Sipariş İptali İşlemleri

 

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, destek@ahsenbutik.com.tr e-posta yolu ile talebinizi iletebilir veya 0546 280 57 48 numarasını tuşlayarak tarafımıza bildirebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise; kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.

Havale/EFT ile oluşturulan siparişlerin iptal edilmesi durumunda ödemeniz, yukarıdaki iletişim bilgilerimizden birine bildireceğiniz hesabınıza 1-3 iş günü içerisinde iade edilecektir.


Teslimat ve Kargo Kaynaklı Problemler


Özel kargo firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda zarar Ahsen Butik tarafından telafi edilir.

Zarar görmüş paket durumunda;

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo firmasına tutanak tutturulmalıdır.

Eğer kargo firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasını 0546 280 57 48 numaralı telefon hattımıza Whatsapp üzerinden veya destek@ahsenbutik.com.tr ‘ye bildirilmelidir. Ahsen Butik en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Size teslim edilen ürünler ile ilgili herhangi bir probleminiz olduğu durumda 0546 280 57 48 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz!

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

 

Hatalı Ürün Gönderimi


Siparişinizde, eksik ürün veya hatalı gönderilmiş farklı bir ürün var ise 0546 280 57 48 numaralı müşteri hattımıza, siparişinizin görsellerini Whatsapp üzerinden bizlere gönderebilirsiniz.

İlgili müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçecektir. 

İndirimli ürünler ve fırsatlardan ilk önce siz haberdar olmak istermisiniz?
softtr® | Profesyonel E-Ticaret Sistemleri ile hazırlanmıştır.